Відділення

10 причин віддати дитину в музичну школу      
                    

Незважаючи на те, що дитина фальшиво співає пісні Чебурашки й слуху в нього немає; незважаючи на те, що піаніно нікуди поставити й бабуся не може возити дитину "на музику"; незважаючи на те, що дитині взагалі ніколи - англійська, іспанський, секція по плаванню, балет і так далі... Є причини все це перебороти й все-таки вчити музиці по багатьом дуже вагомим причинам, які повинні знати сучасні батьки:

1. Грати - це слідувати традиції. Музиці вчили всіх аристократів. Музичення - це квінтесенція, апофеоз світських манер.

2. Музичні заняття виховують волю й дисципліну: займатися на інструменті треба постійно, регулярно й без перерв. Узимку й улітку, у будень й у свята. Майже з тією же завзятістю, з яким чемпіони тренуються в спортзалі й на ковзанці. Але на відміну від героїв спорту, граючи на роялі, не можна зламати ні шию, ні ногу, ні навіть руку. 

Увага, строгі батьки! Музика - це виховання характеру без ризику травми: як добре, що таке можливо!

3. Займаючись музикою, дитина розвиває математичні здатності. Він просторово мислить, потрапляючи на потрібні клавіші, маніпулює абстрактними звуковими фігурами, запам'ятовуючи нотний текст, і знає, що в музичній п'єсі як у математичному доказі: не зменшити, не додати! Не випадково Альберт Эйнштейн грав на скрипці, а математики Оксфорда становлять 70% членів університетського музичного клубу.

 Увага, далекоглядні батьки майбутніх математиків й інженерів! Музичити приємніше, ніж вирішувати важкі завдання з-під палиці репетиторства.

4. Музика й мова - близнюки-брати. Вони народилися слідом один за одним: спочатку старший - музика; потім молодший - словесна мова, і в нашому мозку вони продовжують жити поруч. Фрази й пропозиції, коми й крапки, питання й вигуки є й у музиці й у мові. Граючі й співаючі краще говорять і пишуть, легше запам'ятовують іноземні слова, швидше засвоюють граматику. Меломани-літератори Тургенєв і Стендаль, Григорій Сковорода , Жан-Жак Руссо й Ромен Ролан, кожний з яких знав не одну іноземну мову, рекомендують всім майбутнім поліглотам музику.

 Увага, мудрі батьки майбутніх журналістів і перекладачів! Спочатку було Слово, але ще раніше був Звук.

5. Музика структурована й ієрархічна: великі твори розпадаються на менш великі частини, які у свою чергу діляться на невеликі теми й фрагменти, що складаються із дрібних фраз і мотивів. Стихійне розуміння музичної ієрархії полегшує розуміння комп'ютера, також суцільно ієрархічного й структурного. Психологи довели, що маленькі музиканти, учні знаменитого Шиници Сузуки, не занадто процвітали в розвитку музичного слуху й пам'яті, але зате обійшли своїх однолітків за рівнем структурного мислення. 

Увага,прагматичні батьки майбутніх ІT- інженерів, системних адміністраторів і програмістів! Музика веде прямо до вершин комп'ютерних наук; не випадково фірма Mіcrosoft віддає перевагу співробітникам з музичною освітою.

6. Музичні заняття розвивають навички спілкування або, як їх сьогодні називають, комунікативні навички. За роки навчання дитина-музикант познайомиться з галантним і дружнім Моцартом, йоржистим й атлетичним Прокоф'євим, навченим і філософічним Бахом й іншими персонами. Граючи, дитині доведеться в них перевтілитися й донести до публіки їхній характер, манеру почувати, голос і жести. Тепер залишається один крок до таланта менеджера. Адже для нього чи не  головне - розуміти людей й, користуючись своїм розумінням, управляти ними. 

Увага, амбіційні батьки майбутніх засновників бізнесів-імперій! Музика веде від серця до серця, і сама грізна зброя менеджера -  обеззброююча посмішка "гарного хлопця".

7. Музиканти м’якосерді  й  одночасно мужні. Як затверджують психологи, музиканти-чоловіки чутливі як дами, а жінки стійкі й тверді духом як у  чоловіка. Музика пом'якшує устої, але щоб у ній досягти успіху, потрібно бути мужнім. 

Увага, прозорливі батьки, що очікують допомоги й підтримки в старості! Діти, які займалися музикою, співчутливі й одночасно терплячі, і тому частіше готові подати своїм старим батькам ту саму "склянку води".

8. Заняття музикою привчають "включатися по команді". Музиканти менш бояться страшного слова deadlіne - строк здачі роботи. У музичній школі не можна перенести на завтра або на тиждень уперед залік по гамах або класний концерт. Положення артиста на сцені привчає до максимальної готовності "за замовленням" і дитина таким досвідом не завалить серйозний іспит, інтерв'ю при прийомі на роботу й відповідальну доповідь. 

Увага, неспокійні батьки! Музичні заняття в дитинстві - це максимальна витримка й артистизм на все життя.

9. Музичні заняття виховують маленьких "цезарів", що вміють робити багато справ відразу. Музика допомагає орієнтуватися в декількох одночасних процесах: так читаючий з аркуша піаніст відразу робить кілька справ - пам'ятає про минуле, дивиться в майбутнє й контролює сьогодення. Музика тече у своєму темпі, і читаючий з аркуша не може перерватися, відпочити й перевести дух . Так само й авіадиспетчер, оператор ЕОМ або біржовий брокер стежить за декількома екранами й одночасно слухає й передає інформацію з декількох телефонів.

 Увага, перевантажені й втомлені батьки! Музикантові буде легше, ніж Вам, бігти по декількох життєвих доріжках і скрізь приходити першим.

10. І, нарешті, музика - найкращий шлях до життєвого успіху. Нехитро, що музичним минулим відзначені багато знаменитостей: Агата Крісті в своїй першій  розповіді  написала про те, чому їй так важко грати на фортепіано на сцені; Кандоліза Райс, навпроти, найбільше  любить грати на публіці у своєму сліпучому концертному платті, а Білл Клінтон упевнений, що без саксофона ніколи не став би президентом. Подивіться на успішних людей у будь-якій області, запитайте,   чи не займалися вони в дитинстві музикою, хоча б недовго й без особливого завзяття? Звичайно займалися.

І в нас є 10 причин наслідувати їхньому надихаючому прикладу.